Utkast 2oo8?

2011-01-15 @ 21:37:22 Permalink Genom pennan i min hand Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hittade några ord skrivna för flera år sen. På en hemsida där ord är välkomna. I alla fall, exakt datum finns inte. Valde att publicera det idag dock, sådär lite försent bara...

Vet att jag inte drack när jag skrev det (vet att festfolk nog direkt kan referera till det annars..). Förmodligen lite senare en kväll när tankarna krävde en penna.

Snubblade även förbi en annan sida. En sida jag inte längre besöker egentligen. Gillar inte hur det blev, hur allt det fina gick till pengar istället..Det fanns några som bad mig eller ville att jag skulle lova att aldrig sluta skriva. Jag har inte glömt det de skrev, men samtidigt så försökte jag sluta. Jag skrev för jag var tvungen, inget jag egentligen ville. Ibland vill jag väl skriva, men de orden de gillade var tvångsskrivna..

Personen som läste min översikt tyckte det verkade som om att jag gillade att skriva. Sure kanske. Ibland. Men det jag gillar att skriva brukar inte bli skrivet. Bara i mina tankar. Det som skrivs här är inte direkt något som kräver något av skrivandet. Det är mer muntliga ord även fast de är nedskrivna men ni förstår. Eller? Grattis anyway ^^ Ser ibland att jag missar en bokstav eller att ett ord kanske blir odr istället. Men jag orkar inte direkt lägga vikt vid noggrannhet när det här är sånt som oftast skrivs lite för fort. Visst, det kan vara irriterande att läsa om ett ord blir odr istället, trust me, jag är nog den första som klagar ;)

Inget av det jag egentligen publicerat någonstans har varit något jag själv ansett varit okej. Förutom en eller två. Det nedanför är inte en av dem. Men ni kan ju få den iaf, ni kanske tycker allt ni ser senare ikväll snurrar ^^


Allting snurrar

Karusellen
Månen
Rondellen
Åren

Allting snurrar

Parallellt med mina tankar som är i kaos


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback