Tomater2.

2011-01-26 @ 18:23:02 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ni tänker kanske inte som mig, men rubriken i förra inlägget syftade på att jag skrivit dåligt. Man kastar ju tomater på scenen i tecknade program så ja nu kanske ni förstår ^^

Har inte riktigt tid, eller när jag har tid så ser jag en serie eller sover istället. Har besvarat allt inför imorgon. Läste klart de sista sidorna idag. Så när jag kommer hem imorgon efter fyra så ska jag besvara frågorna som är till fredag, så det är klart och jag kanske hinner åka bräda en dag i helgen. Om det inte är -2o för då har de stängt :/

Bilder kommer dyka upp. Lite segt än med det..Skulle kunna ha tagit en finfin bild innan idag, men hade inte med min kamera och att ta med mobilen i det läget kändes inte okej. En sådan bild tar man med rätt kamera..Var en svart fågel som satt på en orange cykel. På styret. Ascoolt skulle det ha blivit men men, får börja ta med den ena kameran, den mindre, missar bra lägen varje dag..

Ja well, får se när jag återkommer. Om några dagar kanske. Btw så lyckades jag återigen laga mat som de andra ville äta. Heja ^^



Say what you mean and mean what you say

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback