Tomater.

2011-01-24 @ 21:33:02 Permalink Daily Dance Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hej ppl. Jag har inte helt gått in ett plugg-koma. Däremot har mina föräldrar + farmor varit på besök. Vi var i Lycksele i lördags. Mycket trevligt!

Idag köptes ny bindning, hjälm, ryggskydd, brillzzz (stekare!) och band. Perfekt vad fint det blev! Killen med tatuerade armar och ett X på handen vallade och monterade dit bindningen så nu är min älskade Burton helt redo för att åka på. Galet stort Intersport finns visst här. Trevlig och awesome personal. Var visst stört i Sverige/Europa? Coolt. De bjöd på en del av sakerna, satte ner en del saker osv..Grymt :D

Tack mamma och pappa för sakerna!

Återkommer väl någon gång. Nu ska jag läsa mig till sömns med kurslitteratur, om klass. Seminarium x2 imorgon. Lång dag. Segt, men men, får jag bara sova lite blir det nog bra. Mår inte illa längre (gjort det sen 3 i natt) så pretty trevligt att det verkar ha slutat äckla sig.

Hoppas ni haft en bra helg, om inte, så se till så nästa blir det!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Awesome med brädan! :D Hade tokigt sug efter att åka skidor i förra veckan, så lite avvundsjuk på er stora tillgång på snö är jag allt^^

2011-01-24 @ 23:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback