Summera lera.

2011-01-10 @ 22:31:24 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Redovisningen gick okej idag. Seminarieledaren klagade inte på mitt ämne, nästan tvärtom. Så än finns det hopp över examinationen I guess.

Jag var dock inte beredd på att 2/3 av vår seminariegrupp inte var där. Var nästan så jag inte kunde prata för det var så få som kunde lyssna. Är lättare om det är fler. Orimligt kanske men då blir man mer nervös och blir man nervös så agerar jag iaf mer på det jag vet och känner inget behöv av att säga exakt det jag skrivit ner. Utan anpassar mig mer.

Well well, kursutvärdering imorgon. De bjuder på mat. Spännande. Sen ska jag väl försöka läsa någon i min grupps examination, då de skulle ha lagt upp dem innan idag. Senast kl. 15.oo. Loggade in någon gång efter klockan sex och såg att bara jag hade lagt upp..Jaha. Läste igenom min lite snabbt. Vet en sak jag ska utveckla. Är kanske 5 meningar så ingen enorm förändring.

Sen duschade jag. Utan ljus från lampan. Tände ett ljus istället. Har börjat göra det. Tänker lättare eller lugnare då. Påminner mig om när det var strömavbrott när vi bodde i huset med nr 13. I badrummet med rosa plattor på golvet. Det var annars ett väldigt ljust badrum, och stort egentligen. Fast en stormig höstkväll utan ström så blev det mörkt med. Jag vet att jag duschade där en gång när strömmen hade gått. Vattnet var inte så varmt. Men ljuset jag vet inte men det är något med vanliga ljus. Ljuset från dem känns mer som rent ljus och ger riktig värme.

Well läsa lite, sen sova. Hoppas jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback