Sowa.

2011-01-06 @ 23:18:21 Permalink Daily Dance Kommentarer (1) Trackbacks ()

Försökt sova i en timme nu. Vilket inte är mycket, men tänkte att det kanske skulle vara lätt att somna ikväll. Flygplan gör en trött. Jag somnade visserligen lite på flyget, 2o minuter ungefär. Svårt att veta eftersom min klocka är på mobilen som är totalt avstängd uppe i luften.

Packade upp väldigt mycket när jag kom hem. Brukar ta några dagar annars ^^ Hittade massa saker jag glömt att jag fått och köpt. Dock är väskan inte helt uppackad än, så jag får väl se hur lång tid det egentligen tar. Tummenmattan lyser lite i hallen, så får se hur det blir med den. Kanske är bra, lite nödutgång-feeling.

Imorgon ska jag lite snabbt till stan. Synundersökning, om inte något dyker upp denna gången med. Fast tredje gången gillt va? Får se hur mina ögon mår, vet att jag ser sämre på långt håll än vad jag gjorde förr. Inte helt konstigt. Synen försämras och båda mina föräldrar samt min syster använder linser/glasögon. Var aldrig en fråga om ja eller nej utan snarare när.

Just det, har fått en ny granne med. Tjejen som hade förfest varannan helg har flyttat. Hon misslyckades när hon bakade så jag hoppas den nya är riktigt duktig och ger kakor till alla :D Hon heter något som jag glömde av. Jessica kan vi kalla henne tills jag vet, kan ha varit det hon hette..Hmm.. Hon verkar trevlig. Kanske är fler som flyttat? Återstår att se.

Kommer nog behöva köpa en ny växt med. Den ena jag har beter sig underligt. Den börjar se lite fattig ut. Får väl se om den känner för att få fler blad eller mest för att fortsätta slänga bort dem utan anledning. Den får rätt mängd vatten, ljus och bla bla bla.

Time att försöka sova igen!

Kommentarer

Postat av: Maddelotta

Nellie kan ta tummenmattan annars :)

2011-01-07 @ 15:54:10
URL: http://maddelotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback