sJuuuende dagen.

2011-01-07 @ 15:58:56 Permalink Daily Dance Kommentarer (2) Trackbacks ()

Gick upp ganska tidigt och tada pluggade. Oväntat som vanligt. Har skrivit 5 sidor nu. En del är klar. Två kvar..Tänkte skriva en till sida ikväll och bli av med en del till. Då har jag imorgon och på söndag på mig till sista biten. Är lite orolig. Går det dåligt så får man väl göra om, och då lär det inte vara svårare än det är nu..Eller?

Sen åkte jag till stan. Åt någon weird men god macka. Med avokado och mangosås..Dock så råkade avokadon ramla bort lite utan att jag försökte få bort den ^^. Åt lite av den men nja funkar när den är mosad men inte i bitar..

Efter det smög jag runt i lite affärer. Letade efter en sak men hittade inte den. Hittade massa annat som jag dock var duktig på att avstå från att köpa. När klockan slog rätt så kollade jag min syn. Som jag förutspådde så ser jag lite lite sämre på långt håll. Så beställde glasögon som man kan ha på föreläsning om man sitter lite långt bort. Två par för ett pris som visserligen var bra men som ändå är mycket (var ta 2 betala för 1). Fanns några lite billigare men jag skulle nog inte kunna ha dem på mig utan att känna mig lite off. Fanns ett par men att ha i en färg som inte funkar till andra färger är lite farligt. Speciellt eftersom mitt hår skiftar i färg och jag skulle aldrig kunna ha någon röd tröja eller något till dem. Inte största problemet i världen men får väl hoppas att några kronor mer ger mig ett par bättre. En del av kronorna är för märket såklart, hej mer pengar lagda på en designer hej större utgift. Köpte dem verkligen inte för märket dock, ofta det skulle ske, visste och vet fortfarande inte vad det är för j*vla märke ^^. Repskydd med, försäkring nej. Den jag har bör täcka det.

Men utgiften kommer kanske lite halvdåligt sett till planeringen. Vi kommer ha en hel del böcker nu på första momentet..Hyran..Annan räkning (eller ja, den behöver inte betalas än, först nästa månad iofs). Det går nog bra, är lite panikig som med allt annat och gillar inte när det blir massa pengar som försvinner samtidigt. Ingen aning om hur många av böckerna jag måste köpa och hur mycket de kostar.

Well well, nu måste jag göra inget en stund. Sova lite kanske så jag orkar skriva sen..Snart.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Omständigheterna var på din sida jag ser:b

2011-01-07 @ 22:13:00

Postat av: San

Ja tydligen :b Skämtarens pappa Sylvester kanske kör plogbilar nu under vintern, se upp. Går inte att lita på dem!

2011-01-07 @ 23:26:28
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback