Ologiskt.

2011-01-08 @ 16:05:55 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har varit ett långt avbrott i "The Walking Dead" för mig. Såg första och andra avsnittet sen glömde jag bort det lite. Har hela första säsongen nu och såg slutet av andra och hela det tredje för en stund sen. Vet inte varför jag ser det, blir så nervös. Får typ panik när snön ramlar ner från taket ^^. Ljudet får mig seriöst att frysa fast och för en kort del av en sekund tänka att det var en zombie..

Är tre avsnitt kvar. Får se när jag klarar av att se dem. De bästa är om man slipper se dem själv men jag orkar inte vänta tills folk vill eller kan. Inte heller om jag måste se på det hemma hos dem, då det tar minst 2o minuter att gå hem. Den ena vägen genom skogen och den andra delvis genom skog och förbi en vattengrej. Brukar bli att man ser det sent med så kul att springa hem sent på kvällen. Nej ^^

Iofs är det mörkt vid tre eller halv fyra på eftermiddagen så då är det också lite panikigt. Fler är dock ute då och går hem från skolan. Visserligen skulle jag nog anse att de skulle kunna vara zombies om jag såg dem på avstånd ^^

Jag behöver en yxa eller något. Fast då blir nog andra rädda för mig om jag går runt med en sån hela tiden. Har tänkt ut sätt att låsa ute zombies i alla fall. Enda gången den jobbiga dörren till korridoren är bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback