Ojdå.

2011-01-03 @ 16:19:28 Permalink Fail Kommentarer (0) Trackbacks ()

Bra att jag inte valde att flyga hem idag när jag bokade biljett. Nu var det ju inte jättefarligt egentligen. Det är ganska intressant att en del är så flygrädda, det borde vara mer logiskt att vara rädd för bilar. Om de är själva risken för att dö eller bli skadad de fruktar.

Stör mig på att de tar upp att tjejen bad en bön innan om att resan skulle gå bra. Vet inte varför men det förstör artikeln.

En annan sak som jag kom att tänka på nu, på tvn för någon dag sen så skulle en kille vid namn någonting säga att Carolina Klüft inte deltog (i någon sportsak jag inte minns) för hon var krasslig. Han sa kraftig istället. Hahaa fail ^^

Läs artikeln genom att trycka på bilden:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback