Jul 1.

2011-01-15 @ 10:46:46 Permalink Daily Dance Kommentarer (2) Trackbacks ()





Hand på flygplatsen. Isbjörnen jag skrev om för antal dagar sen. Andra julgranen som jag klädde förra året, den andra på listan, den som är på bilden kläddes tillsammans med mamma.

Hund i väska! Hunden gillade inte att flyga så han fick sitta i en väska för då blev han lugn.

Paketet som var lila. Frölundapaket från Mattias. Dock fick jag slå in dem..Hmm..Det fina är ju att pappret rivs sönder ^^ Jultomtar på lysande ren hos mormor.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Jag ser att silverflames är ute, det ska vara hela handen! ^^

2011-01-15 @ 14:43:54

Postat av: San

Nejdå, alltid inne med det! Dock får man bara ha det under speciella tillfällen..Hittade de bilderna för någon vecka sen btw..Riktigt snyggt xD

2011-01-15 @ 16:21:26
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback