Grattis x2.

2011-01-03 @ 15:55:22 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag fyller min bror år. Grattis! (bäst att inte låna en bild från FaceBook eller något, ifall han ser det ^^)

Adam (London) fyller även han år så grattis till honom med! (Lånar en bild på den engelska piraten, borde vara okej. Orkar inte leta upp de jag har. Lat. Kanske.)



Kommer ihåg förstå gången jag träffade den engelska piraten. Var första gången jag var i London. Var där med Sandra och hade en av de underligaste veckorna någonsin. Det var helt klart bäst. Några veckor efter första tarmvredsoperationen (andra operationen om man räknar bort tarmvred).


Jag kommer som ni nog märkt inte skriva så mycket ett tag. Tror jag. Forskningsöversikten är lite för jobbig. Damn. Hej panik..Verkar som fler än jag i min klass har det, och som de förra året hade det med. Hmm..

Sover lite dåligt, eller i natt sov jag inte ens. Januaris fel. Well well, det blir väl bra, bara jag får skrivit de där 8-1o sidorna och att orden som skrivs är godkända. Dock svårt att översätta en del ord till svenska. Klart de går att översätta! Nej..De finns inte på svenska..Underbart. Skjut mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback