För jag är j*vligt bra!

2011-01-28 @ 20:32:04 Permalink Awesomeness Kommentarer (2) Trackbacks ()

Haha nej jag har inte blivit helt crazy och tror att jag äger världen. Nej, usch. Dock har jag varit duktig idag, fredag och allt så extra poäng tycker jag.

Gick upp kl 7 och började plugga. Nu tänker ni att ja men klockan sju är inte tidigt, njae men när man kan ha sovmorgon till 1o så är det tidigt. Pluggade först lite hemma, sen drog jag ner till biblioteket på universitetet då jag ändå skulle skriva ut en grej. Sen efter någon timme där in till stan och hälsa på det andra biblioteket. Där spenderade jag i princip resten av dagen. Tog lunch dock såklart. Sen back till tystheten och ord.

Klockan halv sju gjorde jag det jag skulle gjort för ett bra tag sen nu, fixade så att hjärtat finns på den vänstra handleden. Manson-hjärtat. Så happy happy happy me!

Synd att Sverige inte gick till final i handboll men jag klarar mig bra utan final, har ju hjärtat! ^^

Blev riktigt fint, bilden här är inte så fin men ni kan ju se lite iaf. Nu ska jag vara ledig resten av kvällen. Typ.

Imorgon ska jag läsa en artikel och besvara lite frågor samt läsa 2 andra saker sen ppl är jag förberedd inför allt jag kan vara det för.


Kommentarer

Postat av: jennyfer

de hjärtat e såååå snyggt!!! faen va najs.

har en polare som har det... vill också ha det :D

manson är bäst <3

2011-01-29 @ 23:39:18
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: San

Åhh nice :D

Ja hjärtat är finfint och Manson är lätt bäst <3

Tycker dock hjärtat är väldigt Tim Burton liknande, vilket är extra bra ^^



Nu har jag början och typ slutet på armen, det emellan dröjer nog innan det blir in-nålat men blir nice när det är done :D

2011-01-30 @ 11:05:18
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback