En bokstav.

2011-01-07 @ 21:48:59 Permalink Daily Dance Kommentarer (2) Trackbacks ()

Jag skrev att jag nog inte skulle skriva så mycket för mycket tid skulle gå till att plugga. Mjo. Nu blev det kanske inte så ändå. Skriver visserligen inget vettigt, men det var det länge sen jag gjorde ^^

Har gjort allt som berör plugg-planen för idag så valde att hoppas på att min tidsplan håller. Var klar vid sju. Så kollade igenom lite skivor med filer som jag tog med. Tänkte att lite bilder från intressanta fotodagar i Falkenberg fanns på dem. Men icke! De skivorna ligger i den andra..Fanns en del roliga bilder dock, och filmer. Skidfilmen! :D

Även dokument från samhällskunskapen och svenskan från gymnasiet. Jag var nästan duktig då verkar det som. Jaja det ska väl gå att bli det nu med.

Fråga mig inget om bilden. Hittade den på skivan. Nej mitt öga ser inte konstigt ut under X, men fråga inte mig, gillade väl att sätta dit det. Vet lika mycket som ni i det här fallet ^^



Kommentarer

Postat av: jennyfer

faen, du är så jävla snygg!!!!

2011-01-08 @ 02:50:50
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: San

Du är!!!!!

2011-01-08 @ 09:49:12
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback