Dansband.

2011-01-04 @ 20:47:50 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Skrev om det är tidigare men länkade visst inte. I alla fall, finns på Sweden Rock Shop för 569 + frakt. Tryck på bilden för att komma direkt dit.

Man kan visst anlita akademiker till att skriva ens hemtentor och liknande. Pris, 15okr. De uppmuntrar dock inte fusk utan vill bara hjälpa vid enstaka fall om man inte hinner eller orkar själv. Haha. Då kan man fråga sig varför jag skämtsamt sökte på det på blocket. I varje skämt finns det allvar? Nej, men jag har lite panik. Jag vet att jag inte gör som de andra, jag valde ett område inom området som försummas och göms. Så jag får försöka sy ihop det. En person verkar nästan orolig för att jag krånglar till det, haha. Ja, välkommen till min hjärna så kommer du bli extra orolig och full av panik i blodet. Dock har jag en plan, jag tror jag kan få allt att funka somehow. Eller jag hoppas ^^ (nej, anlita akademiker är inte planen, planen är att skriva övertygande och lura läsarna och mig själv?)

Får väl se. Jag är lite dum som väljer något dimmigt. Välte även ut lite julmust på mig själv innan, det var rätt dumt med!

Att ha dansband som rubrik och inget innehåll om det kan verka weird. Kanske. Men det är lika rimligt att jag lyssnar på dansband som om jag väljer något enkelt att skriva en forskningsöversikt om. Behöver kanske lyssna på dansband helt enkelt (yeah right).

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback