Coop.

2011-01-17 @ 21:59:53 Permalink Flum Kommentarer (2) Trackbacks ()

Cool kille på Coop!

Var där lite snabbt för att köpa något som inte skulle få mig att somna i den nyinköpta kursboken (köpte den idag). Läst som en galning sen jag kom hem. Lagade mat, läste, sov 3o minuter för att snabbt få en "ny hjärna" till fler kapitel. Sprang, nja gick fort, till Coop. En i kassan. Flera i kön..The dude framför mig, köper massa frukt (well done!) och har förmodligen Umeås coolaste skor. Kanske Västerbottens? Funderar på att kommentera, inser att all tid är viktig, måste ju hem och läsa och icke att förglömma träna..Coola killen får helt enkelt klara sig utan vetskapen om att hans skor är just awesome. Kanske han redan vet..?

Utgår från att han åker snowboard. Skulle jag sett honom på västkusten skulle han ha varit en longboardare eller skatare (skateare?) men nu är vi i snöstaden. Här gäller snowboard. Partypoäng för det. Han hade den stilen, byxorna, jackan och håret. Riktigt fint hår. Nästan som i Kvarteret Skatan, nyårsavsnittet. När hmm vad heter hon, hon med rött hår vill klippa av lite av Robert Wells (RooOOOobert Weeells, tidigare scen, ni som sett det med mig vet ^^) hår. I alla fall, så bra verkade hans hår vara, så det skulle vara värt att klippa av :s

Fråga inte mig. Jag måste återgå till att läsa. Så jag hinner sova innan föreläsningen imorgon. Slutar dock tolv, helt otroligt underbart. Slutade fyra idag och det kommer aldrig vara okej. Inte när man har hundratvå saker att göra när man kommer hem..Stör mig på att man inte kommer in på Cambro, vi kan därmed inte ta del av studieplanen. Där frågorna inför seminariet och allt vi ska ha läst finns..Underbart..Förresten gav dagens introduktion mig galet med panik. Blir ett moment man älskar när det är över..Just det, det jag köpte innehöll socker om ni inte analyserat det i textens freakade växlingar..

Ost!

Kommentarer

Postat av: jennyfer

sanne, du är smart som smiter från allt du ska göra genom att blogga om roliga saker ;) skorna var säkert coola.... :D



kom hit snart för jag saknar dig å dina roliga kommentarer!!!! LIVE!

2011-01-17 @ 22:28:18
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: San

Haha ^^ Jag kom på att jag skulle haft tid till att kommentera skorna och diskuterat brädor med killen på Coop när jag satt och skrev, men men det visste jag ju inte innan ^^ Däremot skönt att slippa läsa någon minut :b



Ja de var dem, typ som tofflor. Förmodligen handla-skor, för har han dem längre sträckor borde han förfrysa fötterna.



Åhh jag vill vara där redan nu, om du skulle bott i Stockholm skulle allt vara så mkt lättare :/ Eller om jag skulle bo granne med dig, det skulle underlätta ännu mer. Skolan har seriöst bokat upp mig extremt det här momentet, inte kul utan sämst..Jag borde ha pluggat närmre dig!

2011-01-18 @ 09:05:30
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback