Är ni där?

2011-01-04 @ 22:18:20 Permalink Tankar Kommentarer (4) Trackbacks ()

Jag vet att en del av er säger att ni är där. Ni säger att ni alltid är det men alltså nej det är ni inte. Eller är ni? Isf var?

Om jag åker tåg försvinner täckningen på mobilen så hur når ni mig då?

Det kanske inte räknas när tunnlar bryter sändning eller när tankar sover och batterier är slut. Kanske kräver jag för mycket. Eller kanske och kanske, jag lär göra det. Jag hade en vän som alltid var där förr. Verkligen alltid, jag behövde inte ens säga ett ord eller vara i samma stad, personen visste redan. Jag visste samma sak när det gällde personen själv istället. Är svårt att gå från det till att få nästan-alltid. Nu låter det som jag inte uppskattar att ni finns där, uppskattar det verkligen men ni kanske ser lite av svårigheten när ni säger alltid och alltid är ett alltid som passar er bäst. Eller att alltid är alltid först när jag säger eller viskar till er att det är ett alltid-moment just nu.

Vännen var en snögubbe av kristall. Smälte inte i solen, men slogs i bitar..Aj.

Kommentarer

Postat av: jennyfer

förstår precis vad du menar kära du. well, jag finns alltid där. dock kan jag nog inte göra nåt åt täckningen på telefonen :/ men annars finns jag där alla timmar på dygnet <3

2011-01-05 @ 13:34:11
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: San

Thx hun! Är här med om det skulle behövas. Nja täckningen på telefonen är lite svår att fixa men oftast finns den, är bara det att många inte kan ta det irl även om de är nära, utan behöver ta det via telefonen. Lättast så kanske men om det är nåt svårt så är kanske inte det lättaste sättet bäst.



Många anpassar sitt alltid till sin mobil och vissa tider, passar det inte in i deras schema så finns det inte. Grejen är väl att det egentligen aldrig passar in. Visst att man ska få sova, inte direkt så att jag skulle ringa eller knacka på om jag inte verkligen behövde det. Att väcka människor är jättejobbigt tycker jag.

2011-01-05 @ 15:49:45
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Postat av: jennyfer

förstår :/ nåja, mig får du väcka å hålla vaken alla nattetimmar om de skulle behövas! <3



synd att vi inte bor närmre :(

2011-01-06 @ 11:57:52
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: San

Åh ja det skulle vara så bra om vi bodde på samma gata eller iaf stad :D

2011-01-06 @ 23:04:54
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback