Val.

2010-09-19 @ 23:13:16 Permalink Fail Kommentarer (2) Trackbacks ()

Ja valet går väl inte underbart bra. SD, wtf?! Sånt ska inte komma in..Jag ville bli av med Moderaterna men jag skulle aldrig välja SD..De är ju så fail och idiotiskt det kan bli.

Tänkte på det där med centerpartiets sms. Jag blev inte överlycklig när jag fick det. Post får gärna trilla ner i brevlådan men att behöva ta emot deras skit via min mobil går gränsen.

Läste en artikel om det på Aftonbladet. Tjejen de skriver om kände sig förolämpad. Mja hej ta i lite. Det hon sa brydde jag mig inte om direkt. Dock stod det även:
Vanligtvis får reklam via mass-sms bara skickas till den som lämnat ut sitt nummer till företaget, enligt marknadsföringslagen. Men Konsumentverket räknar Centerns mass-sms som samhällsinformation eftersom det kommer från ett parti.


Samhällsinformation. Hmm..Visst kalla det så om ni vill. Jag tycker anyway inte det är helt okej.

Bilden är på ett par filurer jag och min syster sydde för flera månader sen. De är fina ^^


Kommentarer

Postat av: Madde

Jag fattar ingenting av de här valet...Helt sjukt. Men figurerna är super nice

2010-09-20 @ 10:32:47

Postat av: San

Indeed, helt galet! :s



Haha ja de är fina, även den som inte var så fin ^^

2010-09-20 @ 19:30:40
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback