Inget True Blood. Sad face.

2010-09-06 @ 10:24:56 Permalink Fail Kommentarer (2) Trackbacks ()

Nu har jag beställt ännu en bok som ska läsas. Jag fick boken "Spelets regler" av Hans Andersson. Den handlar om raggning och flirt på krogen. 297 sidor för lite drygt 2oo kr. Alla böcker var intressanta så jag skulle bli glad vilken bok jag ens skulle behöva läsa. Är bra att man bara behöver trycka på beställ och vänta någon arbetsdag.

Har städat hela lägenheten och tänkte nu se på True Blood. Dock visades inget avsnitt inatt i USA så finns inget nytt att se. Nästa söndag visas dock det sista avsnittet på den här säsongen Ö!

Jaja, man får väl plugga istället.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Jobbigt med TrueBlood..Roligt med en "raggningsbok", handlar den om bilar? ^^

2010-09-06 @ 20:29:24

Postat av: San

Ja, det är dåligt att det är jobbigt egentligen ^^ Det är lite hemskt att säsongen tar slut om en vecka, ojoj denna väntan sen :/



Haha nej den handlar inte om bilar ^^

2010-09-06 @ 20:32:53
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback