Studera verkligheten.

2010-09-09 @ 09:27:15 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Eller något liknande. Ska in till stan om en stund och träffa lite folk i min arbetsgrupp. Vi ska sitta på ett café och studera olika samspel och analysera samt koppla de till olika kapitel i Giddens bok (den där tjocka). Imorgon ska vi redovisa det på vårt andra seminarium.

Min mobil är på Ålidhem Postombud (borde man inte säga Ålidhems Postombud?). Kl 7.43 kom den dit. Lite synd att det inte var 7.47 (Kent reflektion). Så nu väntar jag bara på en avi i pappers eller smsformat. Förmodligen blir det pappersvarianten annars skulle jag nog redan fått den. När posten kommer senare idag borde jag kunna springa ner och hämta den. Finally!


Har börjat äta vårrullar för ofta nu tror jag. Får nog ta en vårrullsfri dag idag..

Over and out so far.

Edit: Någon minut efter jag tryckte på spara & publicera fick jag ett fint meddelande. Jag kan nu hämta ut min mobil :) Så gör det sen när jag åker hem efter uppgiften.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback