sOmmar..?

2010-09-29 @ 13:52:31 Permalink Flum Kommentarer (1) Trackbacks ()

Ja det skulle kunna vara det idag. Jag tror jag skulle kunna ha shorts och t-shirt idag utan att frysa, vilket säger pretty much. Blir väl kallare lite senare på eftermiddagen men rätt nice att inte ha jacka och ändå känna hej det är varmt.

Skrev ut examination 2 så nu har jag en dag av frihet. Ska in till stan och använda min check från Telia (man fick en sån om man beställde iPhone 4 utav dem). Annars är det inte så mycket som ska göras. Har en fikatid i kväll. Min första eller egentligen andra (fikade ju med några i klassen dagen innan skolan) i Umeå. Har inte fått mina böcker för moment 2 (de bör dyka om snart dock) så jag har inget att läsa. Weird feeling, att faktiskt inte behöva göra något. Duktig mig som är klar. Vet en del som just nu sitter och skriver. Hur klarar man det, dagen innan? Hej panik...

Well te låter som en bra idé nu!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Jag dricker från 2-5 stora koppar te just nu, den bästa plugghjälpen.

2010-09-30 @ 17:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback