Skriver sovandes..

2010-09-19 @ 20:48:43 Permalink Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hade hur kul som helst igår när jag jobbade på NH. Finns även en hel del att skriva om det. Dock är jag så oerhört trött så ni får nöja er med att jag hade kul helt enkelt ^^

En hel del tid idag har gått åt till att skriva det sista på examination 1. Ja jag vet det skrivs mest om det här just nu. Inte så konstigt då hela min vardag planeras runt den. Jag känner mig i närheten av klar nu. Ska kolla igenom den ett antal gånger till men det känns okej anyway.

Valvaka. Hmm. Ja. Jo. Jag kommer säkert ha somnat innan dess. Är som en zombie nu, kanske slår om snart. Har röstat vilket jag hoppas ni som får även har gjort. Om ni röstar blankt så är det lika okej som på ett parti. Bara ni tar vara på er rätt att rösta.

Fick bli pizza idag. Testade en annan pizzeria idag, vad ska man säga, det är inte som i Falkenberg. Nästa gång det blir pizza för min del i Umeå ska jag åka in till stan. Där jag åt en falafelrulle när mamma och mormor var här tror jag är det stället som äger mest på pizza här uppe. Sen är det mer än självklart att det första jag äter när jag är i Falkenberg är pizza, damn, den är helt enkelt oslagbar.

På tal om det, kommer åka ner lite snabbt i slutet av oktober. Som det ser ut nu. Blir en dag hemma i den lilla staden och två och en halv i Göteborg. Vi ses i Halloweens underbara mörker.



Sent igår somnade Meile (jag har alltid varit osäker på stavningen på hans namn så jag hoppas jag skrev rätt) in. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vi visste alla att det skulle ske. Vi trodde att det skulle ske tidigare än det gjorde. Visst känns det konstigt för det. Dock så var det väl bäst så, vilket känns fel att skriva egentligen. Men han var sjuk och hans dagar bestod inte av något man skulle kalla en dag. Döden är vad den nu är, men förhoppningsvis innebär den inte mer smärta. Vila i frid. Vila i glädje. Till er andra, ni som får uppleva saknaden, lev med era minnen av det som var innan sjukdomen.


Även om den är väntad, döden, känns det alltid underligt när den väl har knackat på..Vilket i sig är konstigt. Den blir som mest verklig efter den har varit verklig i ett par dagar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback