skOr är cOOlt

2010-09-24 @ 14:16:20 Permalink Daily Dance Kommentarer (4) Trackbacks ()

Igår när Mellanie och jag var på stan hittade jag ett par superfina skor. Det är en affär som har utförsäljning då den blir en annan relativt snart. Mellanie hittade två par fina stövlar. Själv drogs mina ögon till ett par äckligt snygga over knee stövlar. Omg dregel om man skulle varit en hund! (Risk till överdrivning men anyway) Dock fanns de bara i storlek 36 och i big foot. Damn it tänkte jag. Medan vi väntade på Mellanies kille så tänkte jag eh wtf jag har ju faktiskt ett par skor i storlek 36, kanske de här också är vänliga 36:or. N' indeed! De var som ett par 37:or. De passade underbart bra. Så hej tänkte jag, jag har visserligen beställt ett par skor (som kommer idag? or efter helgen annars) så borde jag köpa ett par till skor? Well JA! ^^ De skulle kosta 6ookr eller nåt men nu kostade de 2ookr, så vore faktiskt dumt att inte köpa dem då skor kan vara klurigt att hitta. Ja det här skulle vara roligare om jag hade en bild. Kanske kan ordna det..Senare.

Skulle jag inte köpt skorna skulle de kronorna ändå bara gå till kakor eller något annat onödigt. Så jag ser det som ett bra val ;)

Tycker förövrigt att examination 2 är onödigt elak. Den första var som dagis om man jämför. Så känns det i skrivande stund. Får väl se om jag lyckas få mer klarhet om några timmar. Jag hoppas det. Jag vet ju vad uppgiften går ut på. Står bara lite still i formuleringsdelen. Blir jag förvirrad och ställer frågan hur ska det här gå så är det ett steg i rätt riktning, först måste man vara helt underligt oförstående innan man hittar den ultimata lösningen på alla problem. Är fyra punkter med vissa delfrågor, de två första är mest överblick av boken och syftet i den. Referera hit och dit tack, kind of. Sen är den sociologisk eller socialpsykologisk? Vad tyder på det osv. Efter de två återstår två punkter som ska kopplas samman till Giddens fettobok. Mmmm fredag är så roliga när de är måndagar (se det inte som jag klagar, behöver bara bli av med lite frustration och panik). Ni som visserligen känner mig vet att jag får överdrivet mycket panik för allt så no need to worry över mina resultat i skolan. Inte än i alla fall :b




Kommentarer

Postat av: Johanna

Skor är aldrig fel. Bättremed skor än kakor säger jag (:

Det är när man inte fattar något som hjärnan arbetar som mest..typ^^

Go Airbourne, go!

2010-09-24 @ 18:36:51

Postat av: San

Haha ja, speciellt om man är i London ;)



Låter bra, då är jag på rätt spår ^^



GO GO GO! Jag fick faktiskt höra de på NH när vi ställde iordning bord innan alla skulle komma och supa. Imorgon hoppas jag på musik i samma klass dock ska jag vara en av de som super fast jag lär hålla mig till läsk but still ^^

2010-09-24 @ 19:20:08
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Postat av: Madde

Vad fin du var i blondt/svart hår :) ät nu inte för mycket kajor och sånt hihi ;) kram

2010-09-24 @ 22:31:59

Postat av: San

Tack, haha jag tänker inte äta en enda kaja! Det är ju en fågel xD

2010-09-24 @ 22:49:11
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback