Reeeeven

2010-09-20 @ 23:01:10 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu hoppas jag att jag kommer kunna sova awesome. Kunde inte låta bli att köpa två örngott av den. Underbar!



Jag har lärt mig att bli lite mer ego, or? Mja nej. Det är dock brist på kort med bra upplösning här. Har en hel del hemma i Fbg på skivor osv. Det var ett för bra erbjudande på förstoringar, kostade inget så hej. Just det, klockan är inte alltid nästan tio över tio när jag tar kort på den klockan, har inte köpt batterier än ^^



En lampa..Tja.



Just det, liten update på min resa ner till kusten i väst. Drar om schemat håller, ska kolla upp det i dagarna, den 27, en onsdag. Är i Göteborg lite efter 1o på kvällen. Sen åker jag till Falkenberg. Stannar där till senare på fredagen och sen börjar Super5ans fest. Så lite klarare tror jag. Iaf för mig :b

Edit: Glömde att säga att jag deltog i en demonstation idag. Vi var ett ganska stort antal som gick igenom Umeå. Vi var fredliga och fina. Var bara två poliser som gick i närheten. Två och vi var ja ganska många fler. Varför? För att visa vårt missnöje mot främlingsfientlighet. Står man bara vid sidan av agerar man inte och är lite likgiltig i frågan. Att bara gå ett par steg innebär att man visar att man inte accepterar sådant som SD håller på med. Så varför inte ta de där stegen? Vi har ett val om ett par år, och då mina vänner, får det inte se ut som det gjorde iår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback