Panik i regn.

2010-09-15 @ 21:47:50 Permalink Awesomeness Kommentarer (0) Trackbacks ()

Fick min skiva från England idag. Nice nice! (var en liten repa på fodralet men är väl royal mail dudesen som råkat kasta runt min skiva lite)

Hade en föreläsning under eftermiddagen. Handlade om tre olika forskningsinriktningar: förklara, förstå och förändra. Det är det vi i första examinationen ska lägga mycket vikt vid. Hej panik btw. Den ska vara inlämnad nästa vecka. Veckan efter det ska examination 2 in. Stressigt. Det ska nog gå bra dock, hoppas jag. Har seminarium imorgon på förmiddagen men sen så har jag inget förens måndag (då är det bara ett möte med den gruppansvariga med). Fast tiden tickar även om man har tid. På lördag ska jag jobba på NH (en bar). De behövde folk och jag tror ändå inte jag skulle vara bäst på att skriva en akademisk text från åtta till två på kvällen (nej man får inte pengar men man har kul).

Har strukturerat upp de närmsta dagarna så jag borde hinna. True iofs, jag får alltid panik så det är nog inte så problematisk som det kanske lät nu när jag skrev. Tror de flesta om inte alla i min klass samt kurs-are har liknande panikmönster just nu. Det jag känner är jobbigt är att veta hur forskningen är förklara, förstå eller förändra perspektivet. Tror jag har ett för förstå och förklara nu, men förändra..?

Har regnat hela dagen om någon är intresserad att veta hur vädret är/var...Är aldrig kul att cykla när det regnar.

Lite ändringar som sagt och fler blir det i dagarna eller ja det beror ju på om jag inte bara pluggar och sover iofs.

(lite suddig mobilbild..)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback