Nemi.

2010-09-02 @ 22:13:25 Permalink Daily Dance Kommentarer (4) Trackbacks ()

Imorgon har vi middag+förfest hos våra faddrar. Sen går vi gemensamt ut. Fun fun!

På lördag är det Burträskbingo (skattjaktlikande) och sedan maskerad. Man skulle komma som sitt tecknade alter ego. Jag har inte så mycket material att använda mig av och efter att jag tänkt lite så kom jag fram till att Nemi passar bra. Både med tanke på kläderna och på hennes sätt. Hon är cynisk och romantisk (intressant kombination).

Idag har jag köpt en cykel och en stor spegel! En 7 växlad cykel som funkar bra snodde 95okr från mig. Dock skulle den kosta 975kr men jag lyckades dra ner det med 25kr då jag tyckte det vore dumt att stå i en kö bara för att ta ut pengar så de kunde få 25kr. De sa inte emot utan tog glatt emot mina pengar ^^

Kvällsbild utan blixt och utan inställningar på en cool kamera (still nerpackad i sin lilla väska). Ni kan ju se lite hur den ser ut och att den är svart, stor och fin.


Kommentarer

Postat av: Maddooooo

Supernice

2010-09-03 @ 23:05:06

Postat av: Leejustlee

2010-09-04 @ 14:20:14

Postat av: Leejustlee

värt maskeradtema! det hade vi, nästan, på ett skolfoto... Jag och en kompis superägde som Kalle och Hobbe :P

2010-09-04 @ 14:21:30

Postat av: San

Haha awesome! Länka bild ;)

2010-09-04 @ 16:35:43
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback