Min andra familj.

2010-09-14 @ 22:47:37 Permalink Film & Musik Kommentarer (4) Trackbacks ()

Mja, känns fel. Min andra familj, Vains Of Jenna la ut en ny video idag. Den är gjord till låten "Everybody loves you when you're dead". Är inget direkt fel med den. Dock kan jag nog inte riktigt acceptera att fd sångaren, min "andra mamma", Lizzy, inte längre sjunger. Som om det inte vore nog har lilla Anton S nu blivit en riktig medlem. Jag antog att det skulle bli så när han tillfälligt hoppade in. Då nya sångaren inte spelar gitarr och Vains Of Jenna är ett band med två gitarrer.

De funkade fortfarande live sist jag såg dem. Fast det kändes fel. Kanske var och är det bara ovant eller så är det för att Lizzy ägde mer. Förmodligen det sista. Sen kan Anton S inhopp möjligtvis få mig att må lite illa (ni som vet vem han är, det vill säga ni i fbg, ja ni mår nog illa med ^^)

Så min andra familj har splittrats. Precis som i en vanlig familj innebär det problem för barnen. Det är väl de problemen jag har nu. För jag ser Lizzy som en naturlig gestalt i Vains Of Jenna och Jesse + Anton som inkräktare. Jag vet att Lizzy valde att sluta. Jag vet och vill inte att de andra ska sluta för det. Frågan är om de gjorde rätt väl. Jag tycker Lizzy's röst och scenframträdande var bättre. Kunde de väntat lite längre och hittat en mer passande?

Kanske hoppas en del av mig att mamma ska komma hem. Att han ska komma tillbaks och allt ska bli som förut.

Äh. Ja jag vet att många inte kommer förstå så mkt angående min andra familj. Checka youtubes-en här under och se hur mkt bättre Jimmy/Lizzy var än Jesse + Anton. Eller är jag bara mentalt-blodsbunden och ser pga det inte att det är bättre nu? (tvivlar på det)





Kommentarer

Postat av: Sandra

Haha, bästa inlägget ;) Made my day!

2010-09-15 @ 09:59:09

Postat av: San

Haha ^^ Men du vet ju hur oönskad Anton är xD Visst kan han spela men är han som han var innan är han ju fail ^^

2010-09-15 @ 10:27:25
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Postat av: Cherry Sander

Jag förstår hur du känner. Checka min blogg för jag skrev lite om vains för nån dag sedan, dock uppdaterar jag 24/7 så du får nog scrolla ner en hel del!

Hahaha!

2010-09-24 @ 16:29:45
URL: http://metrobloggen.se/cherrytop

Postat av: San

Alrite, ska checka! (:

2010-09-24 @ 16:41:13
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback