Igår var inte idag.

2010-09-14 @ 22:47:00 Permalink Daily Dance Kommentarer (2) Trackbacks ()

Igår fick jag besök och hjälp av Mellanie och hennes kille. De hjälpte mig montera ner den andra sängen och sätta upp en klocka. Vi fick plats med allt i det lilla förrådet med. Yay!


Efter det följde jag med dem hem. De bor jättenära btw. Vi stannade till vid en pizzeria innan vi kom hem till deras lägenhet och åt den där pizzan. De bjöd mig vilket kändes fel för de hjälpte mig så jag borde köpt åt dem. Ska försöka smuggla in en blomma eller liknande nästa gång jag träffar dem. Vi såg sen på film och åt chips samt ostbågar med dipp. Massa trevligt och kul :D Så tack igen!


Har beställt ett par förstoringar på några kort som ska upp på väggarna sen när de anländer. Har även beställt en stor filmaffisch. Vilken får ni se när den kommer hem till mig vilket borde vara ganska snart. Väntar fortfarande på mina skor, de har en leveranstid på 2 eller 2,5 vecka ungefär. Vill ha skorna nu *.*

Mer utförliga bilder på hur det ser ut kommer att komma längre fram. Just nu sker det förändringar, om ack små, ofta. Notera vilken fin Manson-flagga jag numera äger. Love.


Kommentarer

Postat av: Sebastian

Gillar flaggan! :D

2010-09-15 @ 12:12:08
URL: http://bazil.se

Postat av: San

Me too! :D Hade aldrig sett just den innan, så när jag såg den så blev det oh no vad fin köp köp ^^



Fin hemsida btw! Hoppas det går bra med företaget :)

2010-09-15 @ 16:14:45
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback