Hälsosam. Nästan. Inte alls.

2010-09-24 @ 19:17:17 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Funderar på att gå ner till Ica igen, eller snarare till posten som delvis är Ica. Var där nyss och köpte dipp. Eller det var en stund sen, har ätit en del av den och pluggat. Det är jättebra att äta sånt har jag hört, speciellt till chips eller något annat som inte har brist på sådant man inte ska skriva.

Glömde köpa svart hårfärg. Därav den största anledningen att gå ner. Kanske springa in och köpa det på Coop extra eller vad den nu heter istället. Lite omväxling mellan dörrar och kassor. Problemet är väl att jag köper säkert det enda lösviktsgodiset jag tillåter mig själv att äta (finns en godis som inte är choklad som inte innehåller gelatin eller vissa E-nr) om jag går in dit. Jag känner mig oerhört nyttig när jag äter kakor och sånt :D

Men, mina skor kan befinna sig inom ett par hundra meter. Har stått hela dagen bara hmm vänta på avisering med löpnummer. Nu står det ett löpnummer men jag har inte fått sms, mail or similar om det? Chansa should I (låt som Yoda i din hjärna)? Isf kan mitt hår bli färgigt igen med. Vilket är bra för då kan jag klippa mig med. Kommer nå en punkt ikväll när jag inte har kapacitet att tänka mer (kanske inte smartast att klippa håret då? Eller extra intressant? ^^), känner att jag närmar mig den punkten eftersom jag skriver här och inte i mitt word dokument. Hmm. Men ska skriva klart den ena punkten. Så kan jag läsa sen medan färgen (svart och om paketet finns massa andra färger) sitter i. Så save-ar jag tid. Nästan.

Shit. Läste igenom det jag skrev, grattis till er läsare ^^ Tur att jag inte ska träffa folk idag, känner att min förmåga att vara relativ normal har försvunnit efter en heldag och morgon samt lite natt av att plugga. Ni i Super5an minns när jag hoppade från sittsaken vi har jämte soffan, och från stolar osv under en förfest hemma hos mum & dad (jag drack inte btw, utan var trött), ungefär eller nästan exakt så är jag nu. Så ni kan ju ana stördheten ;)


Edit; Kom på att jag åt pizza igår med. Tänkte förstärka min nyttighetsprofil lite. Fick finally bjuda tillbaks med, känns weird att få massa mat osv men inte ge något back så jag sa NO I SAID NO (nej jag sa inte så) jag betalar, det är min tur! (eller något sånt)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback