Fredag eller vänta..

2010-09-17 @ 23:48:47 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det var inte direkt äntligen fredag feeling idag. Vaknade och pluggade. Läste och skrev, skrev och läste. Efter ett par timmar råkade jag somna. Vaknade efter en timme och oj time att plugga ännu mer....

Har skrivit en hel del nu, så det känns ju rätt bra. Dock är vi begränsade till max fyra sidor. Hmm. Det är lite svår att få med allt på endast fyra sidor. Jag cuttade min text innan en del så förhoppningsvis blir det exakt fyra sidor när jag är klar med den sista punkten. Annars får jag försöka hitta ytterligare saker att stryka.

Åt vårrullar igår. Åt det idag med. Illa, haha. Jag har återgått till mönstret igen. Får väl laga något annat imorgon. Dock så passade det bäst i dag då jag hade en champinjon jag behövde äta upp.

Efter kvällsmaten gick jag ner med massa sopor till soprummet. Gick förbi en hel folksamling som grillade och I guess festade. Dock gick jag bara förbi och sen upp igen till lägenheten för att göra upp en plan på de närmsta dagarnas pluggande. Sen fick det vara nog.

Däremot slutade jag inte framför en film utan städade hela lägenheten. Duktigt typ ^^ Nu när städningen är klar sen en stund tillbaka började jag sy på ett par händer på min kostymliknande jacka. La ner det nyss då jag kände att det nog var dags att inte göra något. Någon kaka, Singoalla, och sen sova tror jag. Har tvättid kl. 7 imorgon så snart börjar lördagen....

Har dykt upp lite nya saker på väggarna. Kommer någon gång att visa er det. Peace ppl och jag hoppas att ni har en mer helgliknande helg än jag ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback