Fickur.

2010-09-29 @ 23:39:24 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag köpte ett idag. Har alltid velat ha ett och nu när folk som är mer moderiktiga verkar vilja ha det finns det att komma åt utan att bli ruinerad. Köpte även två ringar och två armband. Samt awesome gloves!

Efter det åt jag en cheesburgare utan kött på Mc (tog från drickspengarna efter det senaste NHpasset). Sen till Vasaplan och vänta in Andreas.

Vi drog och fikade vid halv sju och vid nio blev vi utslängda (de stängde). Så vi gick hem från stan. Var en mycket trevlig fika fram till nio och en promenad som var cool med. Var inte så kallt ute heller.

Iaf, jag har nu en fikavän tror jag :) Vi ska fika en gång till så det är ju bra, för jag fikar inte med så mkt folk här direkt ^^

Nu är jag lite död, iaf min hjärna. Folk ber mig läsa deras examinationer eller delar av den, ett par har gjort det nu när jag kom hem. Ledsen att jag inte kan hjälpa er, försökte läsa osv men min hjärna orkar inte, den behöver vila nu medan den kan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback