Duktig.

2010-09-06 @ 20:30:38 Permalink Daily Dance Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag har jag gjort mycket. Började dagen med att städa hela lägenheten. Sen drog jag till skolan och betalade middagen/sittningen vi har på lördag. Efter det gick jag till salen vi skulle spendera det mesta av eftermiddagen i. Sen kom jag hem och pluggade ytterligare ett par timmar.

Var nere och handlade vårrullar i en asiatisk affär för en stund sen. Köpte även sås och ris på Ica. Så sen lagade jag mat och åt den ^^. Räknade även ut att jag bara har en halvtimme kvar utav de där 8h/dag man bör lägga ner på studierna. Coolers. Den halvtimmen tar jag innan jag somnar.


Mobilbilder på en cykel, utsikt från en busshållplats i stan och en suddig bild från första nollningsdagen:




Kommentarer

Postat av: Johanna

Den ser snabb ut.

2010-09-06 @ 22:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback