Drömmer om att sova.

2010-09-20 @ 03:00:51 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja jag vet mass update...Men nu kan jag inte sova och jag behöver det. Är trött. Det är sämst när man verkligen behöver och inte kan. Bla bla bla.

Alla mina sömnlösa vänner har lärt sig att somna. Vilket är bra, fast nu är jag ensam om att vara vaken. Så sms från en icke sovande själ anländer inte längre.

Bilden är från tiden då vi bodde i det tillfälliga huset med gångar. Där man gick vilse och vinden som blåste och tågen som skakade. Jag minns knappt vilket år det var men det var inte förra utan tidigare. Fråga mig inte varför den är på-paintad ett x. Förmodligen ville jag inte säga något. Ja jag sa att jag var trött. Eller skrev, om vi ska vara exakta.

Peace. Sömnlösa spöken sover sällan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback