Domedagen.

2010-09-28 @ 09:09:17 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Självklart ska jag få feedback på min första examination en tisdag. Ni som vet, vet att tisdagar är sämst.

Några fick svar igår, tänk vilken lyx. Jag är väldigt osäker på hur det har gått. Kan ha gått bra eller också inte. Dunno. Känner att jag börjar få lite panik. Skulle inte haft lika mycket panik om jag skulle haft en annan person som ger mig feedback. Några har en som vi haft under föreläsningar och möten. De i min grupp och jag har nu däremot den läskiga kriminologen. Han är lite klurig. Han kan oväntat le lite lurigt som haha ni är alla dumma i huvudet. Inte för han menar det så kanske, men ja, jag önskar jag kunde ta kort så ni kunde se. Resten i gruppen tycker likadant, eller de jag har pratat med, är inte exakt alla i gruppen...

Well. Snart time att besöka skolan. Vi får 5 min feedback. Det kommer säkert kännas som for ever när han sågar sönder ens ord. Okej, nej, han behöver inte göra det. MEN! Tänker man att det går dåligt kan det inte bli sämre ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback