abcgeåry

2010-09-21 @ 20:35:42 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Om någon undrade mer ingående om demonstrationen så läs min ena fadders inlägg:
http://fritt-sinne.blogspot.com/2010/09/sluta-gnalla.html
Han skriver det bättre än jag orkar.

Idag har jag skrivit ut examination 1. Så nu är det helt underbart klar! Nu börjar jag direkt på examination 2. Den ska in nästa vecka. Har en bok eller avhandling på 3oo sidor som ska läsas. Har läst några kapitel. Läsandet gick inte så bra innan idag, somnade ^^ Ska hinna läsa en del ikväll och imorgon efter seminariet så det ska nog gå bra. Sen blir det till att skriva igen.

Fick ett fint mail idag där det står att mina skor nu finally är skickade. Så de bör dyka upp i veckan. Happy!

Fick ett annat mail med..Min filmaffisch kommer inte komma förens i januari typ. Mindre awesome. De som skickar den håller på att flytta så min ligger någonstans på ett lager långt bort. Gör inte så mkt, min vägg kan vänta. Ganska snart januari :b

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback