Vitt.

2010-10-22 @ 16:37:47 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är det snö på marken igen! :D Även i luften.

Min kakfria vecka (vardagsvecka) har gått bra. Om man tar bort gårdagens millimeter av choklad, men jag behövde ju få fira med något. Skulle de haft något ej kakigt i BT-huset skulle jag förövrigt ha köpt det.

Dagen har gått bra so far enligt planeringen. Heja mig! Började dagen med att tvätta. Sen lagade jag lite mat och formulerade frågor som vi ska skicka in till personen som är ansvarig för moment 2. Är till nästa seminarium.

Var ute och gick i 2h. La även in musik i iPhonen, så hade finally nåt att lyssna på ^^ Gick rätt långt på de där 2 timmarna. Hittade en sjö. Massa fina hus. Hittade även den där känslan man har när man åker hem efter en heldag i backen med en snowboard. Pretty sweet! Inget slår känslan av att åka bräda men är rätt coolt när man är på väg hem till stugan med. När man är lite kall fast varm inuti. Frös inte när jag var ute och gick, vad jag märkte, men mina kinder blev lite kalla. När jag kom hem så blev det varmare dock. Så då slänger man snabbt av sig jackan. Sen blev det kallt..... Är kallt än...Hjälpte inte med te ens.

Tror jag ska gå till Ica och köpa ostbågar. Inte för jag vet om jag vill ha det iofs. Fast tänkte se om det finns någon film där som jag kan köpa och se. Blir det film kan nog ostbågar göra att filmen blir en fredagsfilm på riktigt. Vi får se. 

Sen när jag kommer tillbaka ska jag laga kvällsmat och sen duscha (för att bli varm, börjar bli segt att frysa trots att jag har massa varma saker på mig).

Ha en bra fredag ppl!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback