Visst bor det ett skrik någonstans..

2010-10-19 @ 11:59:22 Permalink Fail Kommentarer (0) Trackbacks ()

..i ditt lugna, tysta liv.

Känns att det är tisdag idag. Vad det är som gör just tisdagar så fail vet jag inte. Inte varför nästan om inte alla blir dagar man helst glömmer. Mitt försök att byta ut dagen höll två ggr.

Det är bara så det är.

Har seminarium om en timme. Så ska gå om en stund. Känns som mina ögon ska sköljas ut. Jag vill bara blunda och sova. Hela dagen. Vakna ikväll och inte vara trött. Inte på något sätt.

Ska handla mat sen. Så ska göra någon helt awesome målitid sen. Hade tänkt göra denna veckan helt fri från saker som kakor och liknande. Vet inte om en tisdag som denna kommer bryta det. Man blir glad av kakor? Nej.

Är kanske bara orolig. Får tillbaka examination 2 på torsdag. Vi ska ha en redovisning då med. Fast vi vet inte än vad vi ska redovisa eller med vilka. Får reda på det idag. Hej smart. Alla kommer behöva läsa idag så förberedelserna får ske imorgon or? Sen börjar paniken inför tentan att äga mig lite mer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback