Effektiv.

2010-10-21 @ 17:54:00 Permalink Daily Dance Kommentarer (1) Trackbacks ()

Gjort en matlista och ett schema på vad jag ska göra fram till på onsdag. Vissa saker måste ätas upp och vissa saker måste jag göra klart innan jag lämnar Umeå i ett par dagar.

Jag är duktig. I alla fall om jag kommer följa listan ^^

Kommer behöva köpa lite överdrivet tjocka tröjor. Min kanintröja (iron fist, dead bunny hej) är typ en noramltröja här. Så det säger ju lite. Fler varma strumpor med. Och termostrumpbyxor. Även ett par vinterskor. Har inte hittat några riktigt bra här. Så strumpor och skor tänkte jag försöka köpa på fredagen när jag är "hemma".

Funderar på att checka om "min" snowboard är kvar. Isf kan det vara värt att kanske köpa den. Kommer inte flyga upp den denna gången dock. Just det, en väska med. Vad för väska ska man egentligen köpa? Ska jag köpa det när jag är i Falkenberg med, behöver bara lite kläder och sånt som får plats i handbagaget ner så kanske bäst så. Slipper krångla med en väska när jag byter flyg i Stokkholmii isf.

Tog av mina festivalarmband för någon dag sen. Så nu ser man mitt silverarmband med mammutar (är inte elefanter!). Fick det innan jag fick ett medvetande. Minns inte från vem just nu. Mamma och pappa vet? Nu blir det någon eller några månader utan festivalisarna, sen tar jag nog på dem ett tag igen.

Nä, nu ska jag läsa och sy. Kan ju inte sluta följa planeringen redan ;)


Ni får stå ut med bilder som finns på datorn. 29 Maj!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Hallå...Faaarfaaaar!

Man är duktig om man följer sin lista. Skulle iof vara bra och ha en lista där det står att man ska följa sin lista, så man blir duktig.

2010-10-21 @ 18:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback