Trött, och lite tröttare.

2010-10-01 @ 19:19:12 Permalink Flum Kommentarer (2) Trackbacks ()

Känns som jag kommer somna när som helst. Dock dröjer det ett litet tag innan jag kan/får sova. Ska iväg och se på film om en liten stund. Så länge jag inte somnar under filmen så är det väl bra. Efter filmen så kommer jag behöva skynda mig hem så jag kan sova. 'Cause I need it.

Hämtade fotostudiogrejerna innan idag. Wehoo! Mindre wehoo att det vägde 24kg..Sen när jag kom hem märkte jag att jag hade en sak att hämta ut på posten. Min lp med Stone Sour kom finally. Happy :D

Imorgon har jag tänkt sätta ljuset. Btw, softboxar är inte så roliga att sätta ihop. De är lite elaka och vill helst inte göra som man vill. Fick ihop de två till sist. Så nu är det mesta klart, förutom ljuset till fotograferingen.

Peace ppl.

Kommentarer

Postat av: Syster

Hej har du vunnit på lotto? Kram

2010-10-01 @ 21:22:17

Postat av: San

Lotto? Va? Var fick du det ifrån? :s

2010-10-01 @ 23:05:42
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback