Tisdag, bye bye!

2010-10-05 @ 18:41:17 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Dagens föreläsning var intressant! Ibland kände man hmm vänta lite och vänta lite till. Tror dock jag ska lyckas få in de där vänta lite bitarna nu under dagen/kvällen. Det som var mest awesome var ett exempel på alienation visades genom religion. För någon som inte är troende direkt uppskattades det exemplet. Jag tänkte först skriva ner det men inser nu att det kanske är svårt att greppa utan att jag förklarar massa annat så vi hoppar det aye?
Blåste galet + insane (först på svenska men det räcker inte så vi tar det på engelska med) när jag skulle cykla hem. Hallå hej det ska inte blåsa här? ^^ Kändes som en vanlig stomrig dag i Falkenberg. Inte okej. Som om det inte vore nog, när jag kom hem efter föreläsningen så fick jag ont. Ovanligt onödigt ocoolt ont. Får ta den starkare medicinen sen när jag äter. Om det nu är det som ligger bakom aj-et.
Det är tisdag. Så egentligen är det logiskt att det blåser och att jag fick ont. Jag har bestämt mig för att radera tisdagar från och med idag. Det är nu mera måndag, slipknotdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag. Kanske ska tisdagen som inte finns bara vara en dag tillägnad olika bra band, vi får se men idag är det Slipknot iaf.
Det blåste lite igår med. Fast på ett fint sätt. Det var som om vinden var sommarens sista andetag. Jag andades in sommaren och ut höstens lugn.
3 nya böcker, oändligt med sidor som ska läsas....
Dagens föreläsning var intressant! Ibland kände man hmm vänta lite och vänta lite till. Tror dock jag ska lyckas få in de där vänta lite bitarna nu under kvällen och imorgon. Det som var mest awesome var när ett exempel på alienation visades genom religion. För någon som inte är troende direkt uppskattades det exemplet. Jag tänkte först skriva ner det men inser nu att det kanske är svårt att greppa utan att jag förklarar massa annat så vi hoppar det aye?

Blåste galet + insane (först på svenska men det räcker inte så vi tar det på engelska med) när jag skulle cykla hem. Hallå hej det ska inte blåsa här? ^^ Kändes som en vanlig stomrig dag i Falkenberg. Inte okej. Som om det inte vore nog, när jag kom hem efter föreläsningen så fick jag ont. Ovanligt onödigt ocoolt ont. Får ta den starkare medicinen sen när jag äter. Om det nu är det som ligger bakom aj-et.

Det är tisdag. Så egentligen är det logiskt att det blåser och att jag fick ont. Jag har bestämt mig för att radera tisdagar från och med idag. Det är nu mera måndag, slipknotdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag. Kanske ska tisdagen som inte finns bara vara en dag tillägnad olika bra band, vi får se men idag är det Slipknot iaf.

Det blåste lite igår med. Fast på ett fint sätt. Det var som om vinden var sommarens sista andetag. Jag andades in sommaren och ut höstens lugn.

3 nya böcker, oändligt med sidor som ska läsas....Vi ses någon gång.


Solglasögon, huh? Ja, mitt ena öga ville rinna utan att jag var ledsen, så det blev mer party med dem på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback