Svart.

2010-10-15 @ 16:21:50 Permalink Genom pennan i min hand Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jag minns dina svarta skor. Dina svarta byxor. Din svarta t-shirt och tröja. Ditt svarta hår.

Hur du sprang, vad du sa, hur dina steg blev till andetag.

Jag minns exakt allt.

Din hand. Dina cigg, din cola. Bilturer utan mål. Barnslighet i kombination av allvar.

Jag minns dig. Fast vet inte vem du är nu.

Saknar dig, den varianten av dig som var du. Inte sådär lite utan förstörande mycket. Jag undrar vart du tog vägen, den där killen som var ärlig, bäst och fastsydd i min själ. Min bästa vän.





Det gör ont, för jag trodde aldrig livet var det som skulle döda oss. Det borde varit döden. För både dig och mig. Då skulle jag förstå och kunna acceptera att vi dog i varandra.

Du är som sagt fastsydd i mig, så jag vet inte hur jag ska begrava dig..Fuck you.

Kommentarer

Postat av: jennyfer

antar jag vet vem du pratar om...



<3

2010-10-15 @ 16:45:54
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback