Svart hål.

2010-10-09 @ 11:36:53 Permalink Flum Kommentarer (1) Trackbacks ()

Där gömde sig skiftnyckeln. Så vid sju drog jag åt benen och sen sov jag en liten stund till. Awesome!

Nu ska jag klippa mitt hår. Wish me luck. Vet inte ens hur jag ska ha det, antar att det bara är att börja klippa och sen hoppas på det bästa?

Bra musik att klippa håret till? Ingen aning. Har en skiva med Deathstars som fortfarande är inplastad. Spotify är ju dock bekvämt och tillåter lättare variation. En playlist där funkar nog.

Återkommer i ett annat inlägg om gårdagens bio. Peace så länge.

Kommentarer

Postat av: jennyfer

good luck! blir fint hur du än klipper gissar jag på :'D

2010-10-09 @ 18:45:09
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback