Success

2010-10-14 @ 19:35:01 Permalink Flum Kommentarer (3) Trackbacks ()

Indeed.

Jag har länge varit fast i att endast kunna äta mina gula godisar. Dvs de utan gelatin och utan färgämnen på min no-lista. Det mesta innehåller gelatin. Tyvärr. Dock har jag noterat en del utan men inte känt till deras E-valrfrittnr. Har glömt innan jag kom hem. Tack vare iPhone-en så kollade jag upp det på plats. Tror de som köpte godis samtidigt som mig undrade lite ^^ Iaf, hittade 4 nya! Så nu kan jag äta mer godis. Hmm var det bra. Dunno ^^ Just det, finns en till, men den har jag vetat om innan, sån där fyrkant med kolasmak typ. Hittade två till men de ville jag inte äta så det spelade ingen roll..

Trycka in lite godis i en mun och ner i en mage som precis återhämtat sig från middagen. Well det är ju torsdag så det är okej, kan inte äta godis imorgon på kvällen anyway. Fast just det, heter ju lördagsgodis. Äh sluta bestäm när man ska och inte ska äta saker ^^

Marx, Weber och imorgon blir det Durkheim. Vilket blir lite skillnad från Weber, metodologisk individualism, och nu imorgon metodologisk kollektivism.

Kommentarer

Postat av: luffi

ne inte så värst mycket... är timanställd på ett par olika ställen,men dåligt med timmar...



ledsagare, servitör på två ställen och telejobb. samt ledamot men det är ideellt och sedan bloggen då! hehe

2010-10-14 @ 22:55:06
URL: http://www.luffi.se

Postat av: Astrid

kan du tipsa om det rätta godiset? med bild ;-)) alltid nåt......., när man nu ska låta bli.

2010-10-18 @ 12:47:59

Postat av: San

Tar kort nästa gång jag köper dem, nu är de slut ^^

2010-10-19 @ 10:39:20
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback