Söndag ända in i själen.

2010-10-24 @ 21:14:04 Permalink Awesomeness Kommentarer (2) Trackbacks ()

Söndagar är sega. Eller man är seg. Festade som sagt inte igår men jag skulle kunna ha festat mest i hela mitt liv, iaf så seg som jag har varit idag. Var riktigt jobbigt att följa min planering!

Dock så fick jag något ryck en liten stund. Så gjorde mer än jag skulle. Awesome. Vilket är bra, för jag ska köpa en bok utav en imorgon och jag måste hitta dit. Så det går säkert bort någon eller några timmar.

Är lite trött på sociologi nu. Känner att helgen i Gbg och 1,5 dag i Fbg behövs. Inte trött som i hmm jag vill inte läsa det här mer. Utan snarare ahhhhhh låt mig tänka på något annat en timme eller nåt tack.

Det är fint med snö.

Måste köpa en kajal imorgon med. En vit. Krävs till utklädnaden. Imorgon ska jag också göra klart mitt hår. Det kommer nog bli fint :) Ni kanske kan få se.

Något annat som inte är intressant är att jag verkligen älskar mina snowboard boots ♥ Tog fram dem igår då jag ska ha väskan de har bott i på onsdag när jag flyger "hem". De är så fina! Dock saknar de en bräda, men det ska vi ordna.

Svarade mer utförligt på frågorna från första seminariet och haha i den här frågan hann man glömma av vad som frågades eftersom det är mer än en grej och Marx namn dyker upp hela tiden:

Hur ser Marx klassmodell/klassteori ut (hur bestäms klasserna och vilka klasser räknar Marx med)? Hur använder Marx klassbegreppet? Varför är klasser så viktiga för Marx? På många sätt är dock Marx syn på klasser problematisk. Diskutera detta. Diskutera också frågan om man i Sverige idag kan tala om olika klasser (är Sverige ett klassamhälle?).

Kommentarer

Postat av: Astrid

Falkenberg kommer liksom att kännas mer komplett när du är här. Om än bara för en kort tid. Gissar att det finns många som väntat och längtat!

Ha en bra stund här! Kram.

2010-10-25 @ 11:29:20

Postat av: San

Tack! :)

Kram

2010-10-25 @ 23:32:27
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback