See you in the graveyard at midnight?

2010-10-13 @ 19:13:11 Permalink Daily Dance Kommentarer (5) Trackbacks ()

Wednesday 13 dag idag som sagt. Även Suit up-day. Det vet ni redan.

LALALALALAA.

Jag kunde inte bestämma mig för vad jag skulle äta. Satt och checkade recept (var på väg att skriva respekt....) men hittade inget jag kände YEAH för så tänkte mackor i ugnen med taco-sojafärs ost och sånt. Köpte färska champinjoner med. Mmmm. Men när jag handlade hittade jag dock potatis och purjolöksoppa så I bought det med. När jag sen kom hem, nöjd över alla varor jag inhandlat och kunde se en framtid med mackor och sylt igen (har inte ätit mackor sen jag flyttade hit, förutom någon med sallad i skolan någon dag och en morgon när mamma och mormor var här med iofs). Anyway, eftersom soppan följde med hem var jag tvungen att göra det till kvällsmaten istället. Så här kan ni se min mat:

Första bilden visar exakt samma sak som den andra. Fast med en mobilblixt. Trevligt nej. Ser ut som sylten är kalvblod och soppan är innehållet i kalvens mage Ö. Dock såg maten mer ut som på den andra bilden och gick därmed att äta. Efter ena mackan och soppan kände jaha nu orkar jag inte äta mer HELP. Eftersom det var sylt på mackan så kunde jag inte lämna den till ett öde i köket utan lyckades somehow äta den. Heja mig.




Tänkte att ni skulle få se hur mitt hår ser ut. Även om det inte ser ut som det ska. Haha fail. Efter en otroligt snabb cykling hem förstördes mitt hår lite då jag inte hade orkat att se till så det fick en hållbar framtid idag. Och nej det är inte min suit up-klädsel. Grejen är att när man kommer hem, speciellt om man cyklat som en idiot, så blir man varm. Har för tusan (det låter så fint, allvarligt och old ♥) en tjock vinterkappa som var för varm under vintern i Falkenberg. På tal om det, imorgon ska det regna/snöa. Wtf. Redan? :D
Så när jag kom hem slängde jag av mig allt, vantarna flyger dit, skorna dit och jackan dit osv. Så tog en t-shirt sen. Finns på Gina Tricot för 99kr, jag vet inte vad du har för storlek men är du som mig är xs helt okej. Fast det blir mer skate-storlek. Dvs lite soft och man kan gömma vin under den.


Försökte se ut som den där oldiga mannen vid ett namn jag ej minns. Sak samma. Lyckades inte så bra ändå ^^ Men så är mitt hår nu. Cuttade en del fast det ser ni säkert inte men var mellan 5-7 cm av det som är grönt. Sen en del på sidan men det märker ni när ni träffar mig. Ja bilden säger väl det ganska bra annars. Så nu vet ni hur det ser ut idag, fast vem vet hur det ser ut om någon timme, eller imorgon ;)

Kommentarer

Postat av: jennyfer

ÄLSKAR DITT HÅR <3

å saknar dig.

2010-10-13 @ 22:09:29

Postat av: San

Jag älskar ditt! Och saknar dig med!

Ser lite sorgligt ut angående november, tror inte jag kan dra mer den månaden än jag redan gör :/ Är i Stokkholmii en del i slutet av november då jag bla ska se Stone Sour. Den 5:e har jag tenta, sent, så kan inte flyga förens senare på kvällen = ingen tid att stanna för måste vara hemma igen på måndagen :/

Kanske kanske helgen efter det funkar, ska försöka få den att göra det <3

2010-10-13 @ 22:30:15
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Postat av: jennyfer

awww! men mitt e bara barr typ :(



jo jag förstår att de e mkt.. :/ suger typ! men yeah, annars får vi ta det när det finns tid lixx... :) vill ju inte att du ska stressa å såntdär i onödan :) men vore fett kul å ses soon iaf. för jag saknar dig ju!

2010-10-13 @ 22:50:29
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: Johanna

Syltmackor..ingen London-style? ÖööÖ

2010-10-13 @ 23:05:22

Postat av: San

Jennyfer: Det fixar sig somehow, annars skriver jag in dig som nr 1 nästa gång det går, vilket isf är i januari och det känns långt dit men vet jag att vi ses då så går det rätt fort :D



Johanna: haha det kanske kommer utvecklas till London-mackor ^^ Får väl se. Kanske bäst om det inte gör det xD

2010-10-13 @ 23:17:02
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback