S

2010-10-14 @ 11:45:51 Permalink Daily Dance Kommentarer (3) Trackbacks ()


Stackars lilla träd som inte ens hade gjort bladen till löv.


Först var det bara lite som jag skrev tidigare. Sen blev flingorna större (flera cm). Efter det så hamnade det på marken. Sweet. Nu börjar det bli lite varmt på marken men snöar fortfarande :)

Tvättade nyss. Irriterad på några idioter. Man får bara använda torkutrymmet (dvs torkskåp osv) max en timme efter sin egen tvättid. Yeah right bloody idiots. Två verkade inte ha förstått att reglerna ska följas och verkligen tagit upp allt. Funderade på om jag skulle vänta och sen kanske slänga ut reglerna i deras ansikte. Väntade en liten stund, och visst kom de. Dock hade jag hunnit fundera ut att jag bara skulle kolla på dem med ett jag hoppas du vet vad du gjort. Så gjorde det och verkligen mentalt förde över min ilska till en osäkerhet hos dem. Är det samma sak nästa gång, då j*vlar. Då kommer de önska att de tog reglerna på allvar ^^ Man kan ju råka dra ut på tiden, en gång. Så nästa gång kommer jag isf hålla ett långt föredrag om reglerna samt vad respekt och brist på det innebär osv osv osv. Med andra ord, jag kommer få dem att känna sig som dåliga människor. Vilket de är i en tvättvärld. Gör de så där så kan de lika med göra det i alla andra miljöer med. Så blir det en nästa gång, då är det synd om dem.

Kommentarer

Postat av: luffi

åhh ja! jag älskar mitt lilla halmstad... lite litet men ok! hehe



vad pluggar du till där uppe då? eller tja pluggar du där? ehhe kram

2010-10-14 @ 12:04:11
URL: http://www.luffi.se

Postat av: luffi

ahh vad blir du sen när du är klar då? eller tja vad kan du jobba som? kram

2010-10-14 @ 18:42:31
URL: http://www.luffi.se

Postat av: Johanna

Ser minst två perfekta iglooo-platser^^

2010-10-14 @ 21:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback