Okii.

2010-10-21 @ 16:02:37 Permalink Daily Dance Kommentarer (2) Trackbacks ()

Okej, det gick bra :)

Klarade examination 2. Det stod bra med utropstecken efter varje stycke fram till den sista biten. Blä. Det var inte dåligt där heller kanske men råkade fokusera för mycket på aktörbiten och det skulle äga mer om jag var åt strukturen i det avseendet. Därav inget VG. Allt annat var visst VG-nivå så det känns ju bra. Jag verkar ha mer koll än vad jag själv vet? ^^

I vanliga fall, eller under gymnasiet eller sen man började få betyg har G bara varit okej. Nästan samma sak som IG i min värld förr. Inte när någon annan fick det, bara om och ett stort OM jag fick det. Eller risken för att få det. Finns bara ett G på mitt slutbetyg och det är okej för jag fick lära mig hela matte b själv (Johanna försökte förklara lite dock någon gång, tack! Fast att förklara en hel kurs på någon timme går inte heller). Huh? Läraren gjorde alltid samma fel som jag när jag gjorde fel = inte direkt lärorikt.....Att jag bara kunde använda miniräknaren till plus och minus på provet underlättade inte heller. Men inga undanflykter, för det skulle man kunna se det som om man vill. Jag var kanske bara dålig. Är rätt säker på att jag inte är så dålig dock utan behövde en lärare bara. Det var ett okej G för jag förväntade mig döden som ett mer troligt alternativ.

Så jag är inte besviken på mig själv efter dagens betyg på examination 2. Kanske för det egentligen inte spelar någon roll nu. Det som spelar roll är om du klarar det eller inte. På gymnasiet har det mer betydelse, ett VG är värt mer poäng än ett G. Vilket är bra sen när och om du ska söka vidare. I mitt fall nu så har det ingen konkret effekt.

Fast visst, min belöning skulle bli bättre om jag inte hade fokuserat för mycket på aktörer i sista lilla biten av uppgiften. Bröt mot kakgrejen med, fast knappt. Måste ju få fira lite att jag klarade det, right? Åt någon millimeter av en chokladbit dock så jag höll kakgrejen rätt bra ändå.

Kommentarer

Postat av: jennyfer

haha! kul att du har samma som mig. har också bara ett G å de är matte B. sen har jag fler MVG än VG :P typ... vi är sååå duktiga!



men som du säger, nu på högskolan ere inte alls lika jobbigt att ta ett G lixx..



bra jobbat <3

2010-10-21 @ 17:30:36
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: San

Haha awesome! Vi äger ^^

Hade fler MVG än VG med :)



Precis, nu går det att acceptera :b

2010-10-21 @ 17:40:57
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback