jUlmUst.

2010-10-19 @ 20:24:05 Permalink Daily Dance Kommentarer (4) Trackbacks ()

Hell yeah!

Tidigare idag när jag handlade mat så upptäckte jag att det fanns julmust i affären. Wehooo n' coolt ner i korgen. Köpte en liten flaska men kommer att köpa de större relativt snart. Julmust är ju bäst :)

Ni som har sett mig dricka julmust vet att skummet är viktigt. Man måste dricka lite av skummet innan det försvinner annars är man dålig och bör egentligen inte få dricka. Jag kan dricka julmust och låta skummet försvinna men det är ju bara onödigt när man kan tävla och vinna ^^

Köpte en del frukt och grönsaker med. Åt nyss vatttenmelon. Var pretty nice. Maten jag åt tidigare var hamburgare. Nästan. Är väl burgare bara I guess. Köpte de där bröden som de har på MAX, de var goda när de var färska iaf. Sen blev det vegburgare i stil med kyckling. Så maten ägde, jag lyckades riktigt bra.

Köpte inga kakor heller. Så min kakfria vecka ser lovande ut. Visserligen är det socker i julmust men det spelar ingen roll. Är inte en sockerfri vecka.


Kommentarer

Postat av: Johanna

Skynda, måste dricka skummet!

Friscobröd? Är sjukt gott :D

2010-10-19 @ 22:14:32

Postat av: San

Skummet är viktigt! ^^

Aha så kanske de heter, dunno :b

2010-10-19 @ 22:23:09
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Postat av: jennyfer

julmust e gott :) men bara till jul, hehe.. annars tröttnar jag på't. hehe



vi får dricka julmust när du kommer hit :D

<3

2010-10-20 @ 12:00:28
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: San

Är alltid jul <3

2010-10-20 @ 22:18:17
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback