Jag är bäst.

2010-10-10 @ 12:01:14 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Enligt folk ;)

Randoms med. Lovely.

Huh you might think?

Var på fest igår. Förfest sen korridorfest för sedan sluta ute. Jag drack som vanligt kontrollerat så partypoäng till någon annan än mig. Tror min hjärna är lite antifestlig. Ibland går det att bygga bort och festa sådär true (London or Gbg or Sandras mammas hus aye). Men iaf, jag var där och försökte vara lite (läs lite x2) party.

När vi var ute så var det en tjej som var snäll. Hon sa att jag var bäst och menade det ^^ Visst hon hade druckit lite men hon sa det inte bara så hej du är bäst. Nej nej. Hon menade först att jag valt rätt och att jag skulle bli perfekt till att hjälpa människor. Det är intressant, för hon är inte den första. Inte ens den första igår. Om andra är så säkra på att jag valt rätt varför är inte jag det? Jag är ganska säker men helt säker tror jag aldrig jag kommer bli.

Hon fortsatte med att jag var ärlig, lyssnade och förstod, hon såg det i mina ögon. Coolt. Det tyckte hon var lite coolt, att jag bara är 2o men ändå sådär som man kanske inte är när man är 2o. Hon hade en historia som visade att hon visste att vissa inte borde jobba med att hjälpa. För de ser bara jobbet inte människorna de ska hjälpa. Jag kände cheers girl, jag hoppas du har rätt. Hon ville presentera mig för hennes bror med, haha, som tur var var han inte där. Lite awkward annars kanske. Däremot var hennes vän där och han fick också veta att jag var underbar och bäst. Han sa att jag såg äldre ut, jag bara wtf dude?! Fast han menade bara i ögonen. Ja bara jaha oki I guess att det är okej då, oändligt snack om mina ögon ikväll....Har väl en old själ ^^

Sen one more. Ni orkar inte läsa, jag orkar inte skriva så tar bara en fråga då den reflekterar till Falkenberg. En i min klass, när både socialpsykologer och sociologer läser samma sak, blev chockad när han fick svaret på sin fråga, att jag inte har rökt hash. Haha wtf, nej never, inte ens en vanlig laglig cigarett. Men I guess, Falkenberg är ju en rätt drogfylld stad. Han hade dock sett Man Tänker Sitt och tyckte det var den bästa filmen han hade sett. Dock hade han inte sett Farväl Falkenberg vilket jag tycker han bör göra om han gillade den andra.

Så, varför ett långt utdrag från igår om att jag är bäst? Ja inte vet jag. Någon måste jag ju få säga det till ;)
(Just det, ni som inte känner mig, nej jag anser mig inte vara bäst)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback