Hollow.

2010-10-25 @ 23:18:35 Permalink Daily Dance Kommentarer (2) Trackbacks ()

Testade lite snabbt make-up till Halloween. Tvättade bort det för en stund sen. Testade inte med lösögonfransarna dock. Onödigt att klistra på dem för någon minut. Dock ska de användas på lördag såklart. Wehooo fina *.*





Delar av klädsen (och en bit av något som hamnade i mitt hår idag). Kan ju inte vissa er allt redan, de på lördag få se och sen kanske ni ^^ Dock ska jag ha en korsett som är fiiiin om den hinner komma till Umeå innan jag drar. Är på gränsen. Hoppas hoppas. Den ser ut såhär btw:


I'm not a big fan av det här. Dock så antar jag att det är okej. De flesta bloggar jag läser som tillhör tjejer lägger upp det hela tiden. Var inte tänkt att jag skulle köpa något, men I fell in love with some fabric och turkos är så fint. För mitt hår är blått! So here we go. Heja H&M.






Självklart ska jag ha på mig mina älskade skor på lördag. De är ju viktigast av allt! ^^

Kommentarer

Postat av: jennyfer

du kommer säkert se helt jävla grym ut! du ser alltid grym ut! så jävla snygg!



:*

2010-10-26 @ 22:05:46
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: San

Glöm inte att ta någon bild så jag kan se hur awesome du var! :D



Du är snyggast! <3

2010-10-27 @ 11:16:34
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback