Halloween.

2010-10-20 @ 22:25:36 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Snart!

Så vad ska jag klä ut mig till. Bra fundering. Beror på vad som hinner komma hem till mig innan jag flyger ner till västkusten. Hinner de nya piratkläderna att komma, eller en fin korsett. Ja det vet jag inte än. Är lite begränsad i materialet med, kan inte ta med mig hur mycket som helst ner, ska ju ha med mig lite saker upp. Som Gary!

Därav lutar det mest åt att vara Living Dead Girl.

Idag har jag haft feber och läst. På grund av fel i studieguiden så ändrades mycket tid till att läsa en bok till inte alls mycket tid till att läsa. Är done nu. Fast än finns det annat att läsa..Finns inget slut ^^
Skulle gått på en föreläsning (som jag valt till själv, inget måste någonstans, har inte ens med sociologi att göra) men eftersom febern ägde mig runt det klockslaget stannade jag snällt hemma. Snöade idag med om ni missat det.

Nu blir det läsning av ett kapitel som jag och några ska redovisa imorgon, sen film!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback