Eye aye?

2010-10-25 @ 17:35:01 Permalink Daily Dance Kommentarer (3) Trackbacks ()

Har svårt att bestämma mig. Under Halloween så ska jag vara som jag skrivit tidigare Living Dead Doll. Fast ska inte vara en redan existerande utan köra på en egen version. Ska ha en lins i ett öga. Frågan är vilken. Den vita eller den mörka...?

Kommer få köpa den på Shock på lördagen. Här är en bild där ni kan se hur de ser ut. Help me aye?


Två bilder i en, lånade från Shock. Tryck på bilden för att komma till deras hemsida.

Har varit duktig och köpt en bok till moment 4 utav en som läst kursen innan. Awesome. 15okr istället för överdrivet och äckligt mycket. Jag klarade mig bra med, gick inte vilse! Jag börjar bli riktigt bra. Tänkte först gå samma väg tillbaka men kändes ovärt så tog en ny väg. Som var en genväg och jag kom hem snabbare. Party! Dock hann jag bli lite nervös då jag för ett litet tag trodde jag hade hamnat på ett inhägnat område ^^

Time att börja packa lite och besvara frågor...

Kommentarer

Postat av: Kusinen

Den blå är cool, men overklig. Hmm svårt val men jag hade nog valt den mörka, låter som den skulle passa bäst till övrig outfit! Vad du än väljer kommer det bli häftigt!!! Snälla lägg ut bilder på lördag, ser fram emot det;-) KRAM

2010-10-26 @ 11:15:52
URL: http://lillmorsan.blogspot.com

Postat av: Kusinen

Haha jag skrev visst blå, men den var ju vit. Hur som helst så röstar jag på den mörka......;-)

2010-10-26 @ 14:18:42
URL: http://lillmorsan.blogspot.com

Postat av: San

Får se vilken det blir. Den mörka kanske är lite brun och den ska helst vara helt svart i min värld. Får se när jag pratar med personerna i affären. Någon blir det iaf :)

2010-10-26 @ 16:29:06
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback